Nie ste prihlásený
Prihlásenie Registrácia

Reklamácia


PREVENCIA

Pri výbere náradia a nástrojov je potrebné, aby zvolený typ a rozmer presne zodpovedal potrebám zákazníka. Zákazník pred zakúpením výrobku vezme do úvahy účel použitia, prevedenie, materiálové zloženie a spôsob ošetrovania tovaru. Len tovar dobre zvolený z hľadiska funkčného, výkonnostného a rozmerového je predpokladom naplnenia úžitkovej hodnoty a účelu použitia tovaru.

Počas celej doby používania zakúpeného tovaru je nutné, aby zákazník venoval dostatočnú pozornosť základným pravidlám používania tohto tovaru – nepoužívať tovar v nadmernej intenzite alebo k nevhodnému účelu.

Ďalšou nutnou podmienkou pre zachovanie dobrého stavu tovaru a jeho funkčnosti je jeho pravidelná údržba. Je potrebné si uvedomiť, že nesprávna alebo nedostatočná údržba tovaru podstatne skracuje jeho plnú funkčnosť a životnosť.

ČO VŠETKO MÔŽEM REKLAMOVAŤ?

Neúplná zásielka, poškodená zásielka, zámena tovaru, nedostatočná kvalita tovaru, neskoré doručenie tovaru alebo neskoré vyzdvihnutie náradia na opravu.

POSTUP PRI REKLAMÁCII

Reklamáciu je nevyhnutné uplatniť bez zbytočného odkladu, ihneď ako sa chyba objavila.

Už pri preberaní zásielky od kuriéra si všímajte, či balík nejaví známky poškodenia (preliačiny, pretrhnutý obal a pod.). V takom prípade skontrolujte obsah balíka v prítomnosti kuriéra a v prípade poškodeného obsahu zásielky, spíšte s kuriérom škodový zápis. Dôležité je tiež skontrolovať obsah a to, či je zásielka kompletná. V prípade, že je zásielka nekompletná, je nutné nám túto informáciu nahlásiť najneskôr do 3 dní od prevzatia zásielky.

Pošlite nám vyplnený Reklamačný formulár

Pri vypĺňaní formulára budete potrebovať:

  • číslo Vašej objednávky alebo faktúry
  • fotodokumentáciu - aby bol zreteľne viditeľný problém, ktorý je dôvodom reklamácie
  • opis „poškodenia"

Každú reklamáciu starostlivo posúdime a navrhneme Vám riešenie do niekoľkých pracovných dní. Pre ďalšiu komunikáciu sledujte Vašu emailovú schránku.

Ak sa Vám pokazilo náradie (aj v prípade, že je ešte v záruke), využívajte pre tieto situácie formulár Objednanie opravy náradia.

Prečítajte si kompletný Reklamačný poriadok.


Zvoľte si Vašu krajinu
Zvoľte krajinu, kam chcete doručiť Vašu objednávku.