Nie ste prihlásený
Prihlásenie Registrácia

Registrácia náradia


Ďalšou výnimočnou službou, ktorú firma Herman ponúka zákazníkovi je to, že ho kompletne odbremeňuje od povinnosti evidovať doklady o kúpe náradia a od “dokazovania”, či náradie ešte je alebo nie je v záruke.

Pri kúpe náradia priamo z centrály (HERMAN e-shop, HERMAN obchodný zástupca) sa od zákazníka nevyžaduje v prípade opravy náradia povinnosť preukázať záručné listy, bločky ani faktúry a firma Herman bezplatne preberá na seba manažment evidencie každého náradia.

 

Túto službu oceňujú najmä zákazníci, ktorí majú ekonomickú agendu v centrále svojej spoločnosti, ale náradie sa pokazí na stavbe, ktorá môže byť stovky kilometrov ďaleko a dodanie potrebných dokladov by bolo časovo náročné. Nehovoriac o tom, že mnoho ľudí doklady o nákupe jednoducho zahodí alebo stratí…

Ak ste náradie kúpili v kamennej predajni u zmluvného predajcu, nemáme v evidencii záznam o dátume predaja konečnému užívateľovi. V takom prípade pri odoslaní náradia na opravu je potrebné priložiť doklad o kúpe a záručný list.

Ak si však náradie do 30 dní zaregistrujete na stránke www.herman.sk cez registračný formulár,  preberieme na seba manažment evidencie aj za takéto náradie.

Záruka začína plynúť od dátumu nákupu, nie registrácie. V prípade akumulátorového náradia je potrebné zaregistrovať všetky súčasti kompletu zvlášť (holostroj, akumulátory, nabíjačku).


Zvoľte si Vašu krajinu
Zvoľte krajinu, kam chcete doručiť Vašu objednávku.