17.9. 11:33
Reklamačný formulár
Meno a priezvisko: Eva Juhosova Botanska
Firma: Sándor Csíkel
E-mail: ebojuhosova@gmail.com
Telefón: 0907774654
Dôvod: Neskoré vyzdvihnutie
Číslo fak./obj.: 202401302
Popis reklamácie:
Dobrý deň, prosím o info kedy bude vyzdvihnuté náradie na opravu - objednávka č. 202401302 z 12.09.2024.
Vopred ďakujem.
S pozdravom.
Eva Juhosová Boťanská
17.9. 11:55
Mirka Leščinská, 11:55
Dobrý deň pani Eva Juhosova Botanska,
podľa posledných záznamov prepravnej spoločnosti evidujeme, že kuriér bol na adrese 13.09. 2024, kedy nebol balík pripravený a 16.09.2024, kedy ste neboli zastihnuteľný.
Prosím Vás o informáciu, či Vás prepravná spoločnosť kontaktovala počas uvedených dní.
Ďakujem.
S pozdravom,
Miroslava Leščinská
17.9. 12:25
Dobrý deň, kurier na adrese nebol, ani v piatok 13.9.2024 a ani včera 16.9.2024 nikto ma telefonicky nekontaktoval, balík je pripravený od 12.9.2024. Prosím o konfrontovanie kuriera, ešte raz zasielam svoje tel. číslo 0907 774 654.
S pozdravom
Eva Juhosová Boťanská
17.9. 12:34
Mirka Leščinská, 12:34
Ďakujem. Ideme kontaktovať prepravnú spoločnosť a požiadame o urgentné vyzdvihnutie. Telefónne číslo sa zhoduje s číslom, ktoré ste uviedli v objednávacom formulári.
24.9. 15:15
Mirka Leščinská, 15:15
Dobrý deň pani Eva Juhosová Boťanská,
podľa záznamu prepravnej spoločnosti GLS balík vyzdvihli 20.09.2024 a my sme ho prijali do nášho servisného strediska 23.09.2024.
Prosím sledujte emailovú komunikáciu, kde Vás informujeme o expedovaní opraveného náradia a vyjadrení k poruche.
Ďakujem.
S pozdravom,
Miroslava Leščinská
24.9. 20:23
Dobrý deň pani Leščinská,
Veľmi pekne ďakujem za informáciu.
S pozdravom.
Eva Juhosová Boťanská
Správca uzavrel tento formulár, nie je možné pridať ďalšiu odpoveď. Môžete odoslať nový formulár.