Nie ste prihlásený
Prihlásenie Registrácia

Oprava náradia


O Vaše náradie sa postaráme, ako by bolo naše!

Garantujeme Vám seriózny a individuálny prístup. Všetky záručné a pozáručné opravy sú vykonávané v našom centrálnom servisnom stredisku v Revúcej a sú zárukou originálnych náhradných dielov, odbornosti zamestnancov a komplexného posúdenia výhodnosti pozáručných opráv. Náradie Vám opravíme až 5 rokov po vyradení modelu z ponuky.

AKO POSTUPOVAŤ, KEĎ SA VÁM POKAZÍ NÁRADIE

Náradie HERMAN je navrhované tak, aby odolávalo aj náročným priemyselným podmienkam. Napriek tomu sa môže občas pokaziť. V takom prípade vyplňte krátky online formulár Objednanie opravy náradia, kde uvediete údaje o poruche, adresu pre vyzdvihnutie náradia a adresu pre spätné odoslanie opraveného náradia. Adresa pre vyzdvihnutie sa nemusí zhodovať s Vašou fakturačnou adresou ani s adresou prevádzky. Vaše náradie vyzdvihneme tam, kde chcete a opravené pošleme tam, kam chcete.

 Dbajte prosím na správny a presný popis poruchy, pomôže to k správnej diagnostike a kvalitnému prevedeniu opravy.

Náradie starostlivo zabaľte do kartónu a pripravte k odoslaniu. Ak máte poruchu akumulátorového náradia, je potrebné odoslať do servisného strediska celý komplet (náradie + nabíjačka + akumulátory), aby mohla byť vykonaná servisná prehliadka v plnom rozsahu. V prípade, že ste kúpili samostatne holostroj, je nutné pre presnejšiu diagnostiku poslať do servisného strediska minimálne akumulátor, s ktorým pracujete.

Kuriér od Vás balík vyzdvihne spravidla nasledujúci pracovný deň.

Potom už stačí sledovať Váš email, kde Vás budeme informovať o priebehu opravy. V autorizovanom servisnom stredisku vykonáme technickú kontrolu, na základe ktorej Vám pošleme vypracovaný posudok a cenovú ponuku na opravu (platí pre pozáručné opravy).

Záručné opravy vykonávame do 24 hod. od prevzatia náradia, pozáručné opravy do 24 hod. od potvrdenia cenovej ponuky. Po vykonanej oprave odosielame opravené náradie ešte v ten istý deň na Vami určenú adresu.


Schéma opravy náradia

 

ODMIETNUTIE POZÁRUČNEJ OPRAVY ZO STRANY ZÁKAZNÍKA

V prípade, že sa na základe cenovej ponuky rozhodnete opravu odmietnuť, bude Vám vyúčtovaná práca - technická kontrola potrebná pre vypracovanie cenovej ponuky na opravu, ako aj prepravné náklady vo výške 5 € bez DPH za každú cestu. Hodinová sadzba za technickú kontrolu je 20€ bez DPH. Neopravené náradie Vám bude zaslané späť na dobierku.

Ak si neželáte neopravené náradie posielať späť, zabezpečíme za Vás bezplatnú likvidáciu vyradeného náradia v súlade so Zákonom č. 79/2015 Z.z. a Smernicou Európskeho parlamentu a rady 2012/19/EÚ o odpade z elektrických a elektronických zariadení, k čomu Vám na požiadanie vystavíme vyraďovací protokol. V takom prípade Vám pošleme faktúru za technickú kontrolu a prepravné náklady vo výške 5 € bez DPH.

 

BEZPLATNÁ REVÍZIA

Pri akejkoľvek záručnej alebo pozáručnej oprave alebo preventívnej prehliadke je vykonaná bezplatná revízia náradia podľa normy EN (STN) 331600 a bezplatne je vystavená revízna správa.

Pomáhame tak chrániť zdravie a bezpečnosť Vašich zamestnancov a znižujeme nepríjemnosti pri kontrolách bezpečnosti práce.

 

EVIDENCIA VÝROBNÝCH ČÍSEL

Ak ste zakúpili náradie cez náš internetový obchod (alebo telefonicky priamo z centrály HERMAN), nemusíte si odkladať faktúry ani záručné listy. Preberáme na seba manažment evidencie každého náradia.

Ak ste náradie zakúpili v kamennej predajni, zaregistrujte si ho u nás cez registračný formulár. Preberieme na seba manažment evidencie a vy si viac nemusíte odkladať faktúry ani záručné listy.


Zvoľte si Vašu krajinu
Zvoľte krajinu, kam chcete doručiť Vašu objednávku.